Wednesday, April 16, 2014

☀️






Warm weather calls for showing some skin. I like this dress because its comfy and the lilac color is cute for Spring. Can't believe I've had it for a couple years and just now wore it for the first time! I could have worn flats with this but I decided to go with a pair of gladiator sandals. You guys...I have a little confession: my headband is actually a necklace. Yup! It's from Claire's and I was originally going to wear it around my neck but it somehow made its way around my head. Haha. Easter is this upcoming Sunday and hopefully this served as inspiration for an Easter day outfit!

El clima cálido llama para mostrar un poco de piel. Me gusta este vestido porque es comodo y el color lila es lindo para la primavera. No puedo creer que tengo desde hace un par de años y hasta ahora lo use por primera vez! Yo podría haber llevado unos flats con esto, pero decidí usar un par de sandalias de gladiador. Tengo una pequeña confesión: mi diadema es en realidad un collar. Yup! Es de Claire's y yo originalmente iba a llevarlo alrededor de mi cuello, pero de alguna manera hizo su camino alrededor de mi cabeza. Haha. Pascua es este próximo domingo y espero que esto sirvió de inspiración para un atuendo para el día de Pascua!


No comments:

Post a Comment