Saturday, June 21, 2014

Familia Time

 




 
    
    
    
    
   

I started off my weekend by spending some time with my family. My uncle's birthday, my cousin's birthday, and Father's day are all pretty close to each other so we celebrate them all at once. Sometimes life can get too busy and even if they live nearby you don't get the opportunity to spend enough time with loved ones, so I like little family get togethers so I can catch up with everyone. Talk, laughter, and music filled my uncle and aunt's home, and those are the moments that should be most cherished and enjoyed. My outfit for this outdoor family celebration was comfy but not plain at all. I wore my bright orange jeggings with a denim button-up that I folded the sleeves of and tied in a knot at the bottom to make look more summery, gold metallic wedges, and a black and gold chunky statement necklace that used to be my mother's when she was a teenager. Today is the first day of summer and I am looking forward to having more family get togethers like these! :)

~

Comencé mi fin de semana pasando algún tiempo con mi familia. El cumpleaños de mi tío, el cumpleaños de mi primo, y el día del padre son todos bastante cerca uno del otro por lo que todos ellos celebramos a la vez. A veces la vida puede ser demasiado ocupado y aunque vivan cerca no tenemos la oportunidad de pasar suficiente tiempo con nuestros seres queridos, así que me gustan las reuniones familiares para que pueda platicar y saber que pasa con mi seres queridos. Platica, risas y la música llenaron la casa de mi tío y mi tía, y esos son los momentos que deberían ser más apreciados y disfrutados. Mi atuendo para esta celebración familiar al aire libre era cómoda, pero no simple en absoluto. Yo llevaba mis jeggings de color naranja brillante con un camisa de mezclilla abotonada que doblé las mangas de y atè con un nudo en la parte inferior para hacer el look más veraniego, tacones metálicas de oro, y un collar grueso negro y oro que solía ser mi madre de cuando era una adolescente. Hoy es el primer día de verano y estoy a la espera de tener más reuniones familiares como estas! :)
xxL


No comments:

Post a Comment