Wednesday, August 20, 2014

Lucy in the Sky with Diamonds


Yeahhh, I went with the sneakers and skirt thing again. Not only is this t-shirt one of my go-to favorites for when I want a more laid-back look, but The Beatles are one of my all time favorite bands.

~

Sí, fui con el look de los tenis y la falda de nuevo. No sólo es esta camiseta una de mis favoritos para cuando quiero un look más relajado, pero los Beatles son una de mis bandas favoritas. 

 I did however add a couple of accessories to amp up my outfit. A denim vest, chain necklace, and round/cat eye sunglasses. And of course I had to have some sort of attention grabbing print and glitz; my purse and sneakers.

Yo sin embargo añadi un par de accesorios a mi atuendo. Un chaleco de mezclilla, collar de cadena, y gafas de sol. Y por supuesto que tenía que tener algún tipo de accesorio de impresión y chispitas de brillo; mi bolso y tenis.
Hey Jude. Ticket to Ride. Come Together. Its impossible for me to pick a favorite. But I have a soft spot in my heart and soul for Lucy in the Sky with Diamonds. And not just because of the title. Haha

Hey Jude. Ticket to Ride. Come Together. Es imposible para mí elegir una favorita. Pero tengo un cariño especial en mi corazón y alma por Lucy in the Sky with Diamonds. Y no solo por el titulo. Haha.


xxL

shirt: the Beatles
skirt: heart hips
vest: highway jeans
necklace: piper & blue

2 comments: