Tuesday, October 28, 2014

Minnie Mouse costume










The Minnie Mouse Collection by Hayden Williams
THIS IS HALLOWEEN! THIS IS HALLOWEEN! Halloween is this Friday just in case some of you didn't already know. This year I decided I'd put my own costume together (I won't call it DIY due to the simple fact that I didn't actually make any of it). I did this for two reasons: 1) I thought it'd be fun and easy because I already had most of the costume in my closet 2) Halloween costumes can be expensive. I bought this Minnie Mouse top some time ago and everything just clicked once I started thinking about what I would dress up as this year. I recently started working as a tutor at an elementary school so I kept in mind that my costume had to not only be comfortable, but appropriate. I have yet to add a couple more details and accessories. And the hair and make-up of course! Make sure to follow and Like me on social media so you can see the full and final look. Have you ever put together or made your own Halloween costume? What will you dress up as this Halloween?

~

Esto es Halloween! Esto es Halloween! Halloween (Dia de las Brujas) es este viernes en caso de que algunos de ustedes no se hayan dado cuenta. Este año decidí que haria mi propio disfraz (no voy a llamarlo DIY por el simple hecho de que yo en realidad no hice el difraz). Lo hice por dos razones: 1) pensé que sería divertido y fácil porque ya tenía la mayor parte de mi disfraz en mi armario 2) disfraces de Halloween pueden ser costosos. Compré esta camiseta de Minnie Mouse hace algún tiempo y todo resulto una vez me puse a pensar en lo que iba a disfrazarme este año. Hace poco empecé a trabajar como tutora en una escuela primaria, así que tenia en cuenta que mi disfraz tenía que ser no sólo cómodo, pero adecuado. Todavía tengo que añadir un par de detalles y accesorios. Y el cabello y el maquillaje, por supuesto! Asegúrese de dar follow y Like en mis paginas en las redes sociales para que pueda ver el look completo y finalizado. ¿Alguna vez ha reunido o hecho su propio disfraz de Halloween? ¿De qué se va a vestir este Halloween?

xxL

top: disney
skirt: flash
heels: andrea collection
mouse ears: halloween city

No comments:

Post a Comment