Tuesday, November 18, 2014

native neon fox













Hiiiiiiii. I hope you are all doing well and enjoying your November (although I'm sure we all wish it was Thanksgiving break already.)
So for the past couple of weeks I've been living in leggings and oversized sweaters and cardigans, especially this one. It's the perfect warmth. Leggings go well with dresses, oversized sweaters, and big t-shirts, like the one I'm wearing. I bought this t-shirt in a market in Mexico and I had such a hard time choosing which to buy because all the t-shirts had amazing graphic designs on them! Finally I chose the native neon fox. I really hope to go back and get another one. Or 2. Or 3.
I've been trying out another hairstyle and I'm really liking how it looks. It's an alternative to the shaved side. I simply parted my hair on the side, bobby-pinned back the side with less hair, and then hair-sprayed the baby hairs down. To give my hair more volume I did some soft, loose curls. I teased it a bit to give it a messy look and hair-sprayed the rest of my hair. To go with my Demi Lovato inspired hairstyle and the neon colors on my t-shirt, I swiped on fuchsia lipstick.

~

Hiiiiiiii. Espero que todos ustedes esten bien y disfrutando de su Noviembre (aunque estoy seguro de que todos deseamos que ya fuera descanso de Acción de Gracias.)
El último par de semanas he estado viviendo en leggings y suéteres grandes y chaquetas de tejido, especialmente ésta. Leggings van bien con vestidos, suéteres grandes, y camisetas grandes, como la que yo estoy usando. Compré esta camiseta en un mercado en México y tuve una elección de cual comprar muy dificil porque todas las camisetas tenían diseños gráficos increíbles en ellas! Finalmente elegí el zorro neón nativo. Realmente espero volver y conseguir otra. O 2. O 3.
He estado probando otro peinado y realmente me está gustando cómo se ve. Es un alternativo de afeitarse un lado de la cabellera. Simplemente me hice el partido en el lado, puse pasadores en el lado con menos cabello, y luego aplico gel o spray para el cabello para controlar los cabellos pequenos. Para darle a mi cabello más volumen hice algunos rizos suaves y sueltos. Cepille los rizos un poco para darles un aspecto desordenado y aplice spray a el resto de mi cabello. Para ir con mi peinado inspirado por Demi Lovato  y los colores de neón en mi camiseta, me puse lápiz labial fucsia.

Cardigan: cover stitched
T-shirt:  larva


xxL



No comments:

Post a Comment