Sunday, December 21, 2014

3 Outfits for a Pair of Rain Boots









So my Christmas gift to myself came early this year. It has been raining here for a couple of weeks now. We even had a storm (well, it was more like non-stop rain.) So I thought, "Rain boots would come in so handy right now." I have somewhat of an obsession with boots, especially Chelsea boots. And these Chelsea rain boots are the best of both worlds. I think I've worn them everyday since I received them! I've tried a couple of different outfits to go with my rain boots because I don't want to have the same look rainy day after rainy day. Leggings, tights, and skinny jeans are the way to go when wearing rain boots because they are easier to tuck into the boots. And wearing loose fitting dresses and tops when wearing tight fitting bottoms balances out the look. Tell me what you think about these outfits and let me know which one is your favorite! Stay dry...or don't.

~

Así que mi regalo de Navidad para mí misma llego trempano este año. Ha estado lloviendo aquí por un par de semanas. Incluso tuvimos una tormenta (bueno, era más como lluvia sin parar.) Así que pensé, "Botas de lluvia estarian perfectas en este momento." Tengo algo de una obsesión con botas, especialmente las botas Chelsea. Y estas botas Chelsea de lluvia son lo mejor de ambos mundos. Creo que me las he puesto todos los días desde que las recibí! Me he puesto un par de atuendos diferentes para ir con mis botas de lluvia, porque no quiero tener el mismo aspecto día lluvioso tras dia lluvioso. Jeggings, medias y skinny jeans son el camino a seguir cuando se usan botas de lluvia, ya que son más fáciles de meter en las botas. Y ponerse vestidos y blusas flojas al usar piezas ajustadas equilibra el look. Dime lo que piensas acerca de estos atuendos y dejame saber cuál es tu favorito. Manténgase secos ... o no. 

xxL

No comments:

Post a Comment