Monday, December 8, 2014

Winter 2014 Wish List





 BB Dakota Hot Damn Coat, $118 // Capulet Twill Survival Anorak, $218 Nasty Gal
Moschino Love long sleeve, $395 // Moschino Love long sleeve, $445 // Moschino Cheap and Chic long sleeve, $695 Moschino

 Christmas Jumper with Mr. & Mrs. Claus, $56.85 asos // Gingerbread man slouchy sweatshirt, $28 Bethany Mota Aeropostale // Sequin Reindeer sweater $53.04 asos 
Devore Kimono w/ Fringe, $94.75 asos // Ikat Kimono, $68 Free People 

 Noisy May Devil Jeans, $49.27 asos // Faux Leather Striped Moto Jeans, $29.90 Forever 21
Nike Free 5.0 iD, $135 // Nike Free Flash iD 5.0, $150 Nike

Cozy Plaid Moccasins Bedroom Athletics, $55 6pm // Sequin Slippers Daniel Green, $28 6pm // Mouse Slippers, $5 Forever 21 
Bombay Basil Leather Journal w/ Tie, $19.95 Barnes & Noble // Handmade Journal w/ Elephant, $30 Etsy // Moderno Mint Green Leather Journal, $45 Papyrus 

 Evergreen scented candle, $22.50 Bath & Body Works // Snowflake Cookie scented candle, $25 Yankee Candle // Mahogany Teak Wood scented candle, $22.50 Bath & Body Works
Christmas Holly Cookie Cutter Set, $14.50 Kitchen Krafts // Snowflake Cookie Cutters, $10.95 Kitchen Krafts 

Hellooooooo! What do you guys think of my Winter wish list? Well, I guess you could consider it my holiday wish list too. So let me give you the rundown;
- the two coats are very nice but the baby blue coat melts my blue loving soul!
- Moschino has been one of the brands that has recently stood out to me. And how could it not?! I love the eye catching prints on the button-ups.
- Okay it's time for ugly Christmas sweaters! Although, I don't know why they call them 'ugly' Christmas sweaters if they are so adorable.
- I'm kinda late to the kimono hype aren't I? I don't care. They can still be worn in the winter so it's all good.
- My wardrobe is really lacking some bad ass black skinny jeans.
- My running shoes are so worn out. The Nike running shoes seem like they would last longer and they have a variety of color choices.
- Two words: cozy slippers. I can't pick a favorite out of the three pictured above!
- These journals are so chic and I really want to start writing and sketching away in one of them.
- Candles can change the whole atmosphere of a room. I wish I could scratch and sniff the pictures of these candles from my screen. lol
- I love baking so obviously some sort of baking utensils were going to be on this wish list. I can't wait to start baking holiday treats. I. Am. So. Ready.

What's on your Winter/holiday wish list?

~

Holaaaaa! ¿Qué les parece mi lista de deseos de invierno? Bueno, supongo que se podría considerar mi lista de Navidad tambien. Así que te voy a dar el resumen;
- Los dos abrigos son muy bonitos, pero el abrigo azul derrite mi alma por que amo el azul!
- Moschino ha sido una de las marcas que ha destacado recientemente. Y ¿cómo no?! Me encantan las impresiones en las camisas de botones.
- Está bien, llego la hora de suéteres de Navidad feos! Aunque, no sé por qué los llaman sueteres de Navidad "feos" si son tan adorable.
- Me uni un poco tarde a la tendencia de el kimono no? No me importa. Aún así, pueden ser usados en el invierno, así que todo está bien.
- Mi armario necesita un par, o pares, de skinny jeans negros.
- Mis zapatos para correr están tan desgastados. Las zapatillas deportivas Nike parecen durar más tiempo y tienen una variedad de opciones de color.
- Una palabra: pantuflas. No puedo elegir un par favorito de los tres en la foto de arriba!
- Estos diarios son tan chic y realmente quiero empezar a escribir y dibujar en uno de ellos.
- Las velas pueden cambiar todo el ambiente de una habitación. Me gustaría poder rascar y oler las fotos de estas velas. Haha
- Obviamente algún tipo de utensilios para hornear iban a estar en esta lista de deseos. No puedo esperar para empezar a hornear postres navideños. 

¿Qué hay en tu lista de deseos para el invierno/Navidad?

xxL

No comments:

Post a Comment