Wednesday, April 23, 2014

Astronaut Shoes








Can you say comfy and cute? First off, I'm wearing jeggings aka the comfiest pants after sweats and yoga pants. The cheetah print is the attention grabber so I kept my outfit with the colors black, white, and silver to not make it too overwhelming. But that doesn't mean I can't include other pieces that catch the eye! I threw on a beautiful knitted sweater with studded detail. I also wore my GUESS sneakers for extra comfort. Or as my mom called them, 'astronaut shoes.'

Comoda y linda. En primer lugar, estoy usando jeggings alias los pantalones más cómodos después de sudores y pantalones de yoga. El guepardo es el capturador de atención así que seguí mi atuendo con los colores negro, blanco y plata para no hacerlo demasiado abrumador. Pero eso no significa que no pueda incluir otras piezas que llaman la atención! Use un precioso suéter con detalle de tachuelas. También me puse mis zapatillas GUESS para mayor comodidad. O como mi mamá los llama, "zapatillas de astronauta."

No comments:

Post a Comment