Monday, January 5, 2015

back at it // steve madden bag






We're back at it. Most schools are back from winter break this week. I don't start my college semester for another two weeks, but I work at an elementary school so I'm on regular school schedule for now.
I spent a nice time with my loved ones and received many lovely gifts from family and friends during the holidays.
Aaaand here's one of them. My mom got me a Steve Madden bag and I. Am. In. Love.
It's black. It's spacious. It can be worn two different ways. Ir's perfect.
Honestly, there's nothing more I can say about it.
It definitely made my Monday.

What gifts did you get for the holidays?

~
Estamos de vuelta. La mayoría de las escuelas están de vuelta despues de la vacaciones de invierno. No empiezo mi semestre de universidad por otras dos semanas, pero yo trabajo en una escuela primaria, así que estoy en horario regular de clases por ahora.
Pasé un buen tiempo con mis seres queridos y recibí muchos regalos preciosos de familiares y amigos durante las vacaciones.
Y aquí está uno de ellos. Mi mamá me consiguió una bolsa de Steve Madden y Estoy Enamorada.
Es negra. Es espaciosa. Puede ser usada de dos maneras diferentes. Es perfecta.
Honestamente, no hay nada más que pueda decir al respecto.
Sin duda hizo que mi Lunes fuera mejor.

¿Qué regalos recibistes durante las vacaciones?

xxL

jeans: jade jeans
shirt: bongo
cardigan: route 66
bag: steve madden
boots: rampage

No comments:

Post a Comment