Sunday, June 15, 2014

Safari






So there's quite some new things going on lately. First off, I start a summer class this week and I still don't know how I feel about schoolwork during summer vacation. It's only one class but hey, these transfer requirements aren't going to get done themselves. Second, the World Cup started! Any of you guys soccer fans? Well, let me tell you that as a child I used to not like soccer at all. My mother and brother live for soccer and I would always throw a fit when I couldn't watch cartoons because they were watching soccer. I'm not the best soccer player...or let's just say sports aren't necessarily my thing. But the World Cup is really exciting and soccer is a very exhilarating sport. Such a shame that it's every 4 years but I think that builds up the excitement. I just like the thought of countries coming together for a common passion. I'm obviously rooting for my Mexico lindo y querido and USA second but I like cheering on for all the teams (and the cute soccer players heyyy).
Okay, can we just take a moment to talk just about my tank top? It was love at first sight, not even kidding. As soon as I saw it I didn't doubt for one second weather to buy it or not. The black, white, and metallic tribal print make it trendy and match with just about anything (I mean c'mon, I'm wearing the only pair of khakis I've ever owned with it.) I bought this tank in particular because I love elephants! They are my favorite wild animal and I would probably buy anything with an elephant on it haha. The color scheme for this outfit was a little blah so I put on some bright hot pink chap stick to give my look a pop of color.


~

Así que hay bastantes cosas nuevas que suceden ultimamente. En primer lugar, empiezo un curso de verano esta semana y todavía no sé como me siento por el trabajo escolar durante las vacaciones de verano. Es sólo una clase, pero bueno, estos requisitos de transferencia no se van hacer ellos mismos. En segundo lugar, la Copa Mundial comenzó! ¿Algunos de ustedes son fanáticos del fútbol? Bueno, déjenme decirles que de niña no me gustaba para nada el futbol. Mi madre y mi hermano viven para el fútbol y yo siempre hacia un berrinche cuando no podía ver las caricaturas, ya que estaban viendo el fútbol. Yo no soy la mejor jugadora de fútbol ... o digamos que el deporte no es necesariamente lo mío. Pero la Copa Mundial es muy emocionante como tambien los es el deporte de el fútbol . Es una pena, que es cada 4 años, pero creo que se acumula la emoción. A mí me gusta la idea de que los países se reúnen para una pasión común. Yo, obviamente, estoy apoyando a mi México lindo y querido y EE.UU. segundo pero me gusta hecharle porras a todos los equipos (y a los jugadores de fútbol guapos heyyy).
De acuerdo, ¿podemos tomar un momento para hablar sólo de mi camiseta? Fue amor a primera vista, ni siquiera de broma. Tan pronto como lo vi yo no dude por un segundo para comprarla o no. El estampado tribal negro, blanco y metálico lo hace que sea de moda y que haga juego con casi cualquier cosa (lo digo vamos, estoy usando el único par de pantalones de color caqui que he tenido con ella.) Compré esta camiseta en particular porque me encantan los elefantes! Ellos son mi animal salvaje favorito y probablemente comprare cualquier cosa con un elefante en él. El esquema de color de este atuendo era un poco aburrido así que me puse un poco de lapiz labial color rosa brillante para darle a mi look un toque de color.
xxL


No comments:

Post a Comment