Sunday, July 20, 2014

You're a doll








Lovely outfit for a lovely stroll in the park. I'm not much of a hat person, mostly because when I put on a hat my hair seems to just not work with it. However, I recently bought this hat and I'm really liking it! I am in need of a trim. But JUST a trim. I haven't done any major length cutting of my hair since '06 and I'm not ready to let go. I'm not sure if I will be anytime soon. My hair has become a part of who I am. Things in my life are changing, for the better. But the length of my hair isn't one of them.

~

Precioso traje para un encantador paseo por el parque. Yo no soy mucho de una persona que usa sombrero, sobre todo porque cuando me pongo un sombrero mi cabello parece no trabajar con él. Sin embargo, hace poco compré este sombrero y me está gustando! Estoy en la necesidad de un ajuste. Pero sólo un corte. Yo no he hecho ningún gran corte de pelo desde el '06 y no estoy dispuesta a dejarlo ir. No estoy segura de si voy a ser en el corto plazo. Mi cabello se ha convertido en una parte de quien soy. Cosas en mi vida están cambiando para mejor. Pero la longitud de mi cabello no es uno de ellos.

xxL

dress: joe boxer
hat: jaclyn smith

No comments:

Post a Comment