Friday, September 26, 2014

Rushed Mornings








Hello lovely people! I'd like to give a little apology for not having done an outfit post last week. The homework this semester is more than I thought it would be. And I have a midterm next week, already! The student life is basically what inspired this outfit. Weekday mornings can be very rushed; gathering my books and chowing down breakfast, I need an outfit that is easy to put together but that gives the illusion that I planned and picked it out the night before (I remember doing that every night when I was in elementary haha). I wore an aqua colored chiffon dress with my black and white oxfords, threw on a cozy knitted sweater, put my hair in a bow bun and vamonos! Sweater weather is here and I love it. I also like this bow bun hair-do because its cute, easy, and fast. (Let me know if you guys would like me to do a tutorial on how to do it!) This was mine, now what's your go-to outfit/ look on rushed mornings?

~

Hola gente encantadora! Me gustaría dar una pequeña disculpa por no haber hecho un post de atuendo la semana pasada. La tarea de este semestre es más de lo que pensé que sería. Y tengo un medio término la próxima semana, ya! La vida del estudiante es lo que me inspiró para este atuendo. Mañanas de los dias entre semana pueden ser apresuradas; juntando mis libros y haciendo el desayuno, necesito un atuendo que es fácil de poner, pero que da la ilusión de que lo había planeado y escogído la noche anterior (Recuerdo haber hecho eso todas las noches cuando estaba en la primaria haha). Yo llevaba un vestido de color aqua con mis oxfords en blanco y negro, un cómodo suéter de encaje, puse mi cabello en un moño, y vamonos! El clima perfecto para suéteres ha llegado y me esta encantando. También me gusta este peinado que parece un moño porque es lindo, fácil y rápido. (Dejenme saber si les gustaría que haga un tutorial sobre cómo hacerlo!) Esta era el mío, ahora cuál es su atuendo/ look favorito en las mañanas apresuradas?


xxL

dress: sweet storm
sweater: cover stitched
oxfords: mariana jazmin

No comments:

Post a Comment