Wednesday, November 26, 2014

sprinkles knitted sweater










I'm on Thanksgiving "break" and I put the "____" around the word 'break' because all I'm actually going to do is homework and studying due to the fact that my finals are coming up! It's crazy how fast this semester and year have gone by.
Today I was running errands and getting Thanksgiving Day things ready with my sisters and mom. I wore my new knitted sweater, which I love. The colorful specks of yarn remind me of the sprinkles on a cupcake, that's probably why I'm obsessed with this sweater!
I wish you all a happy Thanksgiving and stay safe whilst celebrating and Black Friday shopping. (Seriously though. Black Friday shopping can get dangerous, it's ridiculous.)
Till next time!

~

Estoy en mi "break" de Acción de Gracias  y puse el "____" en torno a la palabra "break" porque todo lo que realmente voy a hacer es tarea y estudiar debido al hecho de que mis exámenes finales están cerca! Es una locura lo rápido que este semestre y año han pasado.
Hoy, yo, mis hermanas y mi mama estabamos haciendo unos mandados y preparando algunas cosas para el Día de Acción de Gracias. Yo llevaba puesto mi nuevo sueter tejido, que me encanta. Las manchas de colores de hilo me recuerdan a los sprinkles de dulce que van sobre los pastelitos, probablemente por eso es que estoy obsesionado con este sueter!
Les deseo a todos un feliz Día de Gracias y que se cuiden mientras que la celebración y las compras del Black Friday. (Hablando en serio. Las compras de Black Friday pueden ponerse peligrosas, es ridículo.)
Hasta la proxima vez!


sweater: california gypsy
boots: vera wang
jeans: jade jeans

xxL

2 comments:

  1. this is such a lovely outfit!

    from helen at thelovecatsinc.com

    ps. enter my £660+ huge xmas beauty giveaway, if you like! click here.

    ReplyDelete