Friday, August 1, 2014

Lace and Sneakers // Hello August









Lace, a skirt, and sneakers? A handful of people looked at my feet when I went out with this outfit. Were they expecting to see heels? Did I have a piece of toilet paper stuck to the bottom of my shoe? Yes people, I am wearing a skirt and sneakers! As I've said before, I am not a heels kind of gal but I do wear heels every chance I get because they are basically one of the best inventions for a woman's feet. But some days (or most days) you just feel like wearing sneaks with everything. All in all, I like how I looked and felt in this outfit and that's all that truly matters.

p.s. wait, what? are we seriously already in August?
~

Encaje, una falda, y zapatos de tenis? Un gran numero de personas miraban mis pies cuando sali usando este atuendo. ¿Estaban esperando ver tacones? ¿Tenía un trozo de papel higiénico pegado a la suela de mi zapato? Sí gente, estoy usando una falda y tenis! Como he dicho antes, yo no uso tacones muy seguidamente pero sí uso tacones cada vez que puedo, ya que son, básicamente, uno de los mejores inventos para los pies de una mujer. Pero algunos días (o casi todos los días) uno se siente como el uso de tenis. Al final, me gusta cómo me veía y me sentía en este atuendo y eso es todo lo que importa de verdad.

PD: esperen, que? en serio ya estamos en Agosto?

blouse: Princess by Vera Wang
skirt: Thalia
shoes: Bongo

No comments:

Post a Comment