Saturday, August 2, 2014

OOTD // Vegan Bar + Starbucks // Plans for Today







Hello! So this is a quick little post about my outfit, snacks, and plans for this Saturday. I decided to go with a hippie look for the day. Of course I had to be wearing my hippie glasses! My shorts and tank top alone didn't make the cut so I wore my awesome striped vest. My sister, mom and I were in town doing some grocery shopping and to beat the heat we passed by Starbucks. I am not a coffee person. So I am completely lost when ordering at Starbucks. I went with a Very Berry Hibiscus and it was super refreshing! I am kind of obsessed with these Earnest Eats dark chocolate mint bars. They're wheat-free, vegan and just straight up tasty! My plans for today are looking pretty chill. I bought tofu and I am pretty psyched to be cooking it for the first time. I will also be baking strawberry shortcake cupcakes with my sisters and watching The Amazing Spider-Man 2. I'm liking my weekend so far.

~

¡Hola! Así que esto es un breve post sobre mi atuendo, snacks, y los planes para este sábado. Me decidí a ir con un look hippie para el día. Por supuesto que tenía que estar usando mis gafas hippie! Mis pantalones cortos y camiseta solos no hicieron el corte de modo que me puse mi chaleco de rayas impresionante. Mi hermana, mi madre y yo estábamos en el pueblo haciendo algunas compras y para combatir el calor pasamos por Starbucks. Yo no soy una persona de café. Así que estoy completamente perdida en el pedido en Starbucks. Fui con un Very Berry Hibiscus y era súper refrescante! Estoy un poco obsesionada con estos Earnest oscuras barras de chocolate de menta. Son libres de trigo, vegetariano y sabrosos! Mis planes para hoy se ven bastante tranquilos. Compré tofu y estoy bastante emocionado al estar cocinandolo por primera vez. También voy a estar horneando bizcochos shortcake de fresa con mis hermanas y ver The Amazing Spider-Man 2. Me está gustando mi fin de semana hasta ahora.





not a sponsored post


No comments:

Post a Comment