Monday, October 20, 2014

autumn fairy // PumpkinFest

This weekend I went to the Ukiah Country PumpkinFest in Mendocino County. And basically anything that has to do with Halloween was there.
~
Este fin de semana fui a Country PumpkinFest de Ukiah en el condado de Mendocino. Todo lo que tiene que ver con Halloween estaba ahi. 

 These huge pumpkins remind me of the ones used in Halloween Wars.
~
Estas enormes calabazas me recuerdan a las utilizadas en el programa de Halloween Wars.


                         


 The blouse I'm wearing honestly made me feel like an autumn fairy when I spun around in it. I kept the autumn fairy theme going with my wing ear cuff.
~
La blusa que llevo sinceramente me hizo sentir como una hada de otoño. Me quedé con el tema de hadas de otoño usando mi joya de oreja que es en forma de ala.




 The whole atmosphere really got me into the Halloween spirit.... Okay who am I kidding, I've been in the Halloween spirit since like the end of August. But I really want to do some Halloween baking and pumpkin carving now. What gets you into the Halloween spirit?
~
Todo el ambiente realmente me puso en el espíritu de Halloween .... Está bien que estoy bromeando, yo he estado en el espíritu de Halloween como desde el final de agosto. Pero realmente quiero hacer postres de Halloween y esculpir calabazas ahora. Que te pone a ti en el espiritu de Halloween? 

xxL

blouse: authentic icon
boots: brash
jacket: angels
ear cuff: nicki minaj

No comments:

Post a Comment