Thursday, October 16, 2014

I live for this weather.








Hiiiiiii. It was somewhat sprinkling this week and I was v happy. I live for this weather! Crop tops (including other summertime clothes) aren't only for hot weather. Wearing my flannel over my crop, and adding a scarf really made this outfit.
Do you guys include summer clothes in your fall wardrobe?

At the end of the day I like getting cozy with a cuppa tea, blanket, my dogs, and a good book... if I actually had time to do that. I haven't read for fun since the Summer and it's killing meeeeee. I have a stack of books begging to be read.
But they, and I, will have to wait.

~

Hiiiiiii. Estaba lloviznando un poco esta semana y yo estaba muy feliz.  Yo vivo para este clima! Blusitas crop (incluyendo otras prendas de verano) no son sólo para el clima caliente. Llevar mi camisa cuadrada encima de mi blusita crop, y la adición de una bufanda realmente hizo este atuendo. 
¿Ustedes incluyen ropa de verano en el vestuario de el otoño? 

Al final del día, me gusta ponerme comoda con una taza de té, una cobija, mis perritos, y un buen libro ... si yo en realidad tendría tiempo para hacer eso. No he leído por diversión desde el verano y me está matandooooo. Tengo una monton de libros que suplican ser leídos. 
Pero ellos, y yo, tendrán que esperar.

xxL

crop top: aeropostale
flannel: hollister
jeans: jade jeans
scarf: route 66
hat: jaclyn smith
boots: vera wang

No comments:

Post a Comment