Wednesday, December 24, 2014

Christmas Eve













Happy Christmas Eve! I thought I'd put together a little collage of some of my favorite holiday season essentials and activities that have occurred throughout this week.
- I love knitted and fuzzy socks. I'm spreading holiday cheer with these jingle bell socks!
- Oh Christmas tree, Oh Christmas tree...
- The peppermint brownie bites I made earlier this week had me smiling soo big.
- What the ELF?
- I've been burning my Chocolate Peppermint candle all dayyy. My house smells delightful.
- My holiday vintage apron I'm wearing while I bake and cook with my family. I've been looking forward to wearing it for months and the time has finally come!
- Yet to be frosted gingerbread cupcakes my sisters and I just baked.
I wish you all a very merry Christmas! Spread love and cheer to everyone and remember to be grateful for what you have.
Now, I need to go bake Santa's cookies with my sisters!

~

Feliz Navidad! Pensé que seria buena idea poner juntas unas fotos de mis esenciales y actividades de la temporada Navidena que se han producido a lo largo de esta semana.
- Me encanta los calcetines tejidos. Estoy esparciendo alegría de las fiestas con estos calcetines de campanitas!
- Tengo un arbolito, arbolito de Navidad...
- Los brownies de menta que hice a principios de esta semana me hicieron sonreír taaan grande.
- What the ELF?
- He estado quemando mi vela de peppermint chocolate todoooo el dia. Mi casa huele rico.
- Mi mandil vintage que estoy usando mientras horneo y cocino con mi familia. He estado esperando usarlo desde hace meses y el tiempo finalmente ha llegado!
- Pastelitos de jengibre que mis hermanas y yo acabamos de hacer. Aun falta el frosting. 
Les deseo a todos una muy feliz Navidad! Que tengan mucho amor y paz y recuerda dar gracias por todo lo que tienes.
Ahora, tengo que ir a hacer galletas de Santa Claus con mis hermanas!

xxL

No comments:

Post a Comment